Aktualność

Firma Przyjazna Klientowi 2018 r.

Dom Maklerski BOŚ S.A. po raz kolejny otrzymał tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi 2018 r.

W przeprowadzonej, w listopadzie tego roku, ankiecie wśród Klientów DM BOŚ S.A. biuro uzyskało wysoką ocenę, dzięki której Kapituła Fundacji Obserwatorium Zarządzania przyznała tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi 2018.

Klienci najwyżej ocenili kompetencję obsługujących ich pracowników, uprzejmość oraz szybkie i sprawne rozwiązywanie problemów. Średni poziom ogólnego zadowolenia Klientów to 9 w 10 stopniowej skali. Z kolei aż 9 na 10 badanych zadeklarowała promowanie usług DM BOŚ rodzinie i znajomym. Wysokie oceny uzyskane w poszczególnych obszarach potwierdziły opinię o brokerze jako firmie godnej zaufania, kierującej się wysokimi standardami obsługi klientów i przestrzegającej zasad etyki w biznesie.

Firma Przyjazna Klientowi to niezależny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Wyróżnienie przyznawane jest od 2002 r. Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy.

Podziękowania należą się Zespołowi DM BOŚ i Klientom za docenienie naszej pracy.

1/1