W przypadku, gdy utraciłeś dostęp do tokena, należy Zalogować się na rachunek podając Identyfikator i hasło, a następnie na ekranie "Wprowadź kod token" kliknąć link "Utraciłem dostęp do tokena".

  • Jeśli posiadasz potwierdzony numer telefonu komórkowego należy podać wymagane dane oraz potwierdzić kodem SMS. Token do rachunku zostanie automatycznie wyłączony.
  • Jeśli podałeś błędne dane lub nie masz potwierdzonego numeru telefonu to pojawi się wniosek o wyłączenie tokena. Po akceptacji wniosku pracownik DM BOŚ skontaktuje się telefonicznie i po pozytywnej weryfikacji wyłączy token do rachunku.

W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz Identyfikator do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp].

  • W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) zostanie wysłany e-mail z linkiem do wyświetlenia Identyfikatora. Po wyświetleniu Identyfikatora zostanie wysłane hasło tymczasowe w SMS na numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).
  • Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (dane kontaktowe są nieaktualne), po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wygeneruje się Identyfikator i hasło tymczasowe. Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej pracownik DM BOŚ odblokuje rachunek  - można się zalogować używając Identyfikatora i  hasła tymczasowego.

W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz hasło do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp].

  • W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) nowe hasło tymczasowe zostanie przesłane w formie SMS na aktualny numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).
  • Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (brak aktualnych danych kontaktowych) po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wyświetli się nowe hasło tymczasowe. W tym przypadku wniosek o odblokowanie rozpatrywany jest indywidualnie przez pracownika DM BOŚ. Potwierdzenie odblokowania zostanie wysłane na e-mail klienta - należy się zalogować korzystając z hasła tymczasowego.
1/1